Linaduygu mhdmraa hiç dikkat etmedim ama huysuzluk oldu bizde de bolca artı bizde ateşi de çıktı hafiften carpol kullandım ertesi gün daha iyiydi
yumurtam mhdmraa şifa olsun İNŞALLAH, aşı yerinde kızarıklık, şişlik beklenen yan etkiler arasında ama siz yine de takip edin, bikaç güne inmez artış olursa mutlaka bir hekime gösterirsiniz, geçmiş olsun
Linaduygu mhdmraa bizimde öyleydi temiz hava iyi geldi dışarda arabayla turladık hem bana yürüyüş hem ona iyi geldi tam teşekküllü çıktım tabi maması emziği kusarsa diye önlük vs çıkmadan da altını temizledim dışardayken rahatsız olursa değiştiremem diye😂
BebekC Hangi aydaydı hatırlamıyorum ama sanırım 4. aydı oğlumun da böyle olmuştu biraz huzursuzdu. Bir şekilde oyaladık ve geçti. Sanırım normal.