Çevremde herkes anne sütü almıyor sadece mama da alıyor bu çocuk bir çay kaşığı su ver yazık filan diyor
Anne sütü alan bebeğin asla almaması gerektiğini biliyorum ama acaba mama da verdiğim için günde bir çay kaşığı su vermeli miyim
Siz naptınız veren var mı