14 aylık bebeğim var herşeye ağlıyor istemediği bişeyi vermeyince yada almayınca kendini atiyo yada dimdik kalıyor çok fazla sinirli ısırıyor vuruyo yapma diyorum güzel güzel anlatıyorum yinede aynı ve durduğu yerde hiç durmuyor böyle bebekleri olan anneler yardımcı olur musunuz tavsiyelere açığım sizin verdiklerinizlede gitmezse huyumyz son cagre ergoterapi şimdiden teşekkürler