Ahsenk bnmde basta 4gun sutum gelmedi biberon kullandm meme reddinin alasini yasadm ama dondurdum sonra tam memeci oldu ama o donem 50 gun kaynvalmde kaldm.bebek surekli ağlıyordu kp surekli ac ac biraktn cocuk aclktan aglio diye diye beni mamaya yönlendirdi o kadsr pismanm ki onlarda kaldım icin hayatımın en boktan sürecinde ve suan bbegm emmiyor .bebegm ayda anne sütüyle 700 gram almsti ina ragmen bana mama verdirdlr .keske basa sarabilseydm asla onlarda kalmazdm suan bebegm emiyor olurdu. Inanrmsn asiri memeciydi vana sut yok ondan emmek jstyr ac kalior agliyor dedi ama yenidogan bebek >!emmesi cok normaldi anne kokusu istiyordu sürekli kucagmdan aldilr bana bırakmadılar bile