Ysmn-12 Gunaydin kızlar. 4 ay önce sezeryan oldum. Sırtım da ağrılarım var. Ve sırt üstü yattigim zaman kalkamıyorum inliyorum resmen öyle berbat bir ağrı. Başına gelen yaşayan var mı ? Bu ağrılar için yaptığınız bir şeyler varsa benimle paylasir msiin 🌸
Rozerinn Ysmn-12 Benimde öyle canım hem belim ağrıyo hemde karnım ama bende bel fıtıkları olduğu için ondan ağrım oluyo ki eğer spinal olduysanız o yaptıkları anestezik iğnede ağrılara sebep oluyo omuriliğe enjekte edildiği için
Wonderful_mom Ysmn-12 benim ilk kizimda basladi 4 yil cektim 2.dogumda daha da artti Kalici sirt bel ve omuz agrisi birakti bende . Bebegimi kucagimda uzun süre tasiyamiyorum
Ysmn-12 Rozerinn evet spinal olmuştum saddece sırtım var benim ama gerçekten böyle bir ağrı yaşamadım hiç
Rozerinn Ysmn-12 bi fizik tedavi ve rehabilitasyon doktoruyla görümende fayda var o zaman çünkü bel ağrıları çekilecek çile değil