Hilalse bence tek bir şeye dönüştürmeyin ayrı ayrı yerlerde kalması iyi. Ne demişler yumurtaların hepsi tek bir sepette saklanmaz. Sepetin altı bir çıkarsa hepsi gider. Biraz dolar ve euronuz varmış. Kalan tl kısmının da yarısoyla yine döviz yarısıyla da altın alabilirsiniz. Altını evde tutacaksanız gram altın alın yine, ya da bankada altın hesabı. O da gram cinsinden tutuluyor zaten. Tl’de tutmayın da 😃