Bebeğim 3 ay 26 günlük. Damağında beyazlık gördüm 3 4 tane dişe benzettim sanki uçları da belli. dün tüm gün bebeğim ishaldi. Öğlene kadar çalışıyorum babası bakıyor. Tüm bezleri dışına çıkarmış. İshal olunca çıkıyor herhalde.süt sağıp bırakıyorum o içiriyor öğlen gelip sabaha kadar ben bakıyorum. Sık sık emzirmeye çalışıyorum ama biraz mızmız gibi. Ateş falan da yok ama İshal var. Endişelendim doktora mı götürsem önerileriniz nedir?