Korkuyorum bir sıkıntı var mıdır sizce yani bazen tutuyor etrafı izliyor bazen de pusup kalıyor ikizler benimkiler diğeri çok rahat tutuyor hiç kafası düşmüyor ama diğer bebeğim hiç öyle değil sizin bebeğiniz de var mıydı bu sorun var ise neyden kaynaklıydi ?