Merhaba saat kaç oldu hala uyuyamadım ne yağıcağımı bilmiyprum bebeğim 2 ay 9 günlük bugün çok uyudu hep emmek için uyandı somra uyudu hep 1 bucukta yataktan kalktık akşam 4e kadr uyanıktı sonra uyudu emmek içim nen kaldırdım zorla ama neden bu kadar uyuyor dün hiç uyumamıştı o nedenle olabilir mi acaba dün sabah 11 de bir uyandı çok huysuzdu akşam 9 da uyudu o saate kadar kucağımda yarım saat falan uyumuştur tabi ama genel de hep uyanıktı ama şimdi saat kaö oldu nen zorla uyandırmasam uyanmıcak ne yapmalıyım korkuyorum temizlik yaptım bugün babası bakıyordu uyuyakalmış bu da o sıra da battaniyesi yüzüne gelmiş uyuyordu ben odaya girdim hemen kaldırdım tabi acaba o nedenle bişey mi oldu yani uyandırıyoruz gözlerini açamıyor açıyor biraz gülüyor hemen uyuyor çok canım sıkıldı gerçekten uyuyamıyorum