Guneselif22
Guneselif22 bende başta öyle sandım ama aslında öyle değil. İlk sağımlarda memedeki biriken sütleri topluyorsunuz. Sonra ki sağımlarda da bu yüzden az geliyor. Çoğaltmak için uyarı veriyorsunuz. Şöyle söyleyeyim, anneme gitmiştim, annem bebeği tutarken ben sağım yaparım diye. Evde sağarken iki memeden toplam 30 cc süt geliyordu. Annemde 1 hafta kaldım. Eve döneceğim gün toplam 60-70 cc falan geliyordu. Yani gerçekten çoğalıyor. Sadece inanarak yapın ve bazı teknikleri bilin. Mesela bir taraftan bir memeyi sağarken diğer taraftan göğsünüzü sağmak daha çok süt gelmesini sağlar. Yada sağımdan önce bebeğin ağzından salya alıp memeye sürmekte çoğaltır. Yani bu teknikleri biliyorum ama uygulayamıyorum çünkü gerçekten destek gerekiyor. Biri çocuğu tutacakta ben süt sağacağım. Durmuyor ki.. inşallah bunu okuyup deneyenlere şifa olur işe yarar.