Tosbik_13 internette falan hep bebeği yatırıyorlar ya da öne eğiyorlar ki eczacıda öyle anlattı o şekilde yaptırıyorlar ama hemşire bebeği bana verdi göğsüme yasladı dik şekilde galiba 3 ml çekti suyu 1,5-1,5 olarak sıktı burnuna neyse dik şekilde bir burnuna sıktı hemen diğer burnundan su geldi sonra öksürmeye başladı o zaman eğ kafasını dedi ve çocuk öksürerek boğazındakini attı aynısını diğerine yaptı büyük oranda attı balgamını. Bir diğer fark ettiğim şey de şırınganın uç kısmını baya ileri iterek yaptı biz kıyamayıp ucundan yapıyoruz o baya ittirdi yaptı o da baya etki etti