AhuDeniz Yusufhavva merhaba bende bestiron kullanıyorum eczane bize 20 damla hergün dedi biraz fazla geldi bana bebeğim 4 buçuk aylık siz ne kadar verdiniz
esra91 eftalyamom26 lipofix 4. aydan beri kullandığım halde demiri 22 çıktı çok düşük dedi dr :( farklı daha erkili bi ilaca başladık
Ahsenk Tuanaa07 sidefer kabızlık ve gaz yaptı mi acaba Ben de yeni başladım bunları yaptı. Acaba vücudunun alışma süreci mi var
MrvMstf Ahmetegemen hanımefendi oceana kaçıncı gün başladınız biz yarın 15 günlük olacaz başla dedi de doktor
Dlshnn3 Bestemm 4.aydan başlayıp ocean kullanan arkadaşımın bebeği de 2 yaşından sonra aşırı kansızlık çıktı ve ferrum yazdı doktor yani kullanıp kullanmamakla alakalı bir durum değil o
Selensahin Dlshnn3 Yaa maalesef ki bende ocean kullandım hala da kullanıyorum dün kan tahlili vermiştik bebeğim 1 yaşına girmek üzere sonuçlarda ise demiri baya düşük çıktı düzenli kullanmama rağmen hemde 😞
sannora_98 Ahsenk merhabalar biz de kullandık doktorumuz kabızlık yapabilir dedi ama ciddi bir kabızlık olunca bırakmak zorunda kaldık başka bir kan ilacını kullanıyoruz her bebekte farklı etkileri okuyor takip edin çok şikayeti olursa bebeğinizin değiştirmenizi öneririm
Tuanaa07 Ahsenk kabızlık yapmıyormuş sormuş eşim alırken doktorda bunu önerdi ama gaz yaptı canım bizde ağlıyoruz bakalım napıcaz bılmıyorum
MrvMstf adaakdu hanımefendi oceana kaçıncı gün başladınız biz yarın 15 günlük olacaz başla dedi de doktor
ikikereannee Zeyzeyno sidefer kullanıyordum aşırı kansızlık çıktı bestirona başladık dün kabızlık vs yapıyormu
MrvMstf Hilalderin ben yarın başlıcam bugün ocean d3 aldım da kaç damla damlatcam acaba bilgi verebilir misiniz
Yagmuurr Iremvrgn-11 Evet memnun kaldık çok iştahsız bir bebek olmasına rağmen değerleride hep iyi çıkıyordu
cansuyagmur Kan bestiron, d vit ocean. Bize hiç Doktorlar tetkik yapıp ona göre kan damlası kullanalım demediler direkt kan damlasına başlayın dediler. 9 ayda kan tahlili yapılacakmış 🤷♀️