Ozlemdursun16 şöyle bir şey demek istiyorum size doktorlar aşı takvimini bile bebeğe özel uygularken mesela genelde 3 doz oluyor bu aşı ama benim bebeğim e 1 doz 1 yaşında önerdi bu kişinin böyle bir aşıyı karalamaya hakkı yok bir kesim var o Ne derse onu yapıp onu alıyor ben anlamış değilim.
Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim haklısınız kafalar karışıyor heleki son günlerde doktorlar hakkında baya karışık şeyler oluyor ama onlarsız da olmuyor Allah eksiklerini göstermesin