Hope77 Kızlar yarın 1 yaş aşıları var oğlumun 3 tane korkuyorum zaten 1 haftadır yaramazlığa başladı yarın heralde sağlık Ocağında ortalığı yıkar diye endişeleniyorum ateş yaptımı sizde nasıl oldu??
Tuchee Hope77 biz bu zamana kadar hiç bı asida ateşlenme mistik canım 1 yaşta resmen 2 gün ateş oldu aşırı ağlama huzrsluk oldu nerdeyse 72 saat hiç uyumadık prensesim hep inledi sen dikkat et yine de asi 3 doz da yaşa göre veriliyor haliyle her çocuk bir olmuyor
BelisMelis411 Cemre_-53 bizde 1 kol 2 bacak. Niye böyle sacmalık bıse bellı değil. Bi hemsirede sadece 2 bacak yapacam dedıydı hayret bırsey ne sacma. Dedklerı bırbırlerını tutmuyo
Hope77 Cemre_-53 bizde iki kol bir bacak yaptılar katılarak ağladı valla 5 dk sonra sustu ama tabi gün boyu huysuzlugu sürdü zaten 3 tanede dis cıkarıo suanlık ates 37de insallah cıkmaz
Hope77 Tuchee bizde önceki aşılarda pek ateşlenmemiştik cok hafif oldu olduysada bakalım simdilik 37 derece gece nöbet tutarız cıkmaz insallah
Cemre_-53 BelisMelis411 onu sordum hemşireye aynı asi neden farklı yerlere yapılıyor diye cocgun gelişimi kilosuna bağlı olabilir dedi ama genelde bu asi deri altına yapılır dedi iki kol bir bacak diye
Hope77 BelisMelis411 bizde 2 kol 1 bacak yaptılar arkadasımın cocugunada 2 bacak 1 kol demekki degişio