Cemre_-53 Duruhan çorap ateşi daha yüksek yapmaz mı emziriyorum ama sarımsak yutamiyorum öyle yemeklere katıyorum sadece ılık duş bez denedim yine aynı devam ediyor inşallah düzelir ya geceden beri gözüme uyku girmedi ne de bebegmin
Ruyaalya Cemre_-53 geçmiş olsun canım aralıklarla ılık dus aldırın ve alnına el ayak eklem yerlerine aralıklar su ile ıslatılmış havlu ise yarar elinizden geldiğince su icirin
Cemre_-53 Ruyaalya 30 derece su sicakliginda ılık duş aldırdım hafif indi tkrr kaldığı yerden devam etti Dr şurup vermişti soğuk algınlığı onu verdim bir iniyor bir yükseliyor zaten ince atletle duruyor kol bacak hep çıplak
1prens1prensess Cemre_-53 ilk defa ateş yaşamıştık biz ondada dediğim gibi eklem yerlerine uygulamıştım meseka Diz dirsek sonra alnına falan koymuştum havlı hafif ılınınca yani çok çom soğuk değilken de göğüsüne koymuştum