sivenazyazici V8 kullanıyorum diğerlerine o kadar para vermeye hiç lüzum Emis gibi çok güzel ayrıca şarj işine gelince ben iki artı bir evimi hic şarj etmeden temizleyebiliyorum ayrıca toz alma işi içinde kullanıyorum bu durumda yani
Tu-ba1091 sivenazyazici Kusura bakmayin cahilligime verin v8 iki tane görünüyor nette koltuk süpürme vs için hangisini almaliyim
Tu-ba1091 momylerce merhaba kader arkadaşım o zaman bende philips severim ama süpürgesinden kimse memnun kalmamis sadece kirik cekmek için almayı düşünüyordum üç çocuğum var kabloludan artık belim fıtık olacak :) dysona gidiyoruz zaten bu gidişle allahim biraz daha ucuz olsalar ne olurdu ki
sivenazyazici Tu-ba1091 ben V8 animal plus kullanıyorum koltuk supurme ve diğer bir çok işlem için ayrı aparatları kutunun içinde oluyor zaten
Tu-ba1091 momylerce ya valla bir sürü model var ama sanırım bu kadar yoruma minik kalbim dayanmayarak dysona yönelecegim :( adam beni parcalicak
Kcr Tu-ba1091 annem Bosch aldı çok pişman 1 yılda çöp oldu resmen şarjlısı şimdi dayson çok rahat V10
momylerce Kcr bunu söylemek istiyorum her marka her şeyde en iyisi demek değil dimi Bosch beyaz eşyada bir numara çok memnunum Philips mutfak aletleri ve ütü de bir numara Ama süpürge işi bence dyson Kablolusu bile efsane
Elif_1309 momylerce bu kadar iyi dysun ama bataryası boş üç beş yıla ya da daha erken bitebiliyormus ve yeni bataryası su an 1900 TL durumu olmayan hi insan hani ni sekilde biriktirip almış her defasında batarya alacak keşke bu kadar iyi görünen bı ürünün bu batarya olayını bı duzeltseler bende düşünüyordum almayı ama vazgeçtim bu sebepten