zayce35- Kızlar “ hepsi moda “ sayfasından alışveriş yapan oldu mu ? Kendime göre düzgün güvenilir bi tesettür sayfası bulamadım . Önerilerinizi bekliyorum , şimdiden teşekkür ederim 🥰
1prens1prensess zayce35- valla ben geçen sene 1 ispanyol paça tayt la crop hırka almıştım güzeldi yani hala giyiyorum yıpranma falan yok 😂ben mallarını beğeniyorum şahsen açık olmama rağmen kendime göre şeyler bulunca alıyorum bikaç bişey daha almıştım ama şuan hatırlamıyorum tam olarak bide oduncu gömlek vardı aldığım oda sağlam yani dandirik değil
Talhaninanasi zayce35- ben de genelde kısa ceketlerini hırkalarını kullanıyorum uygun gelirse etek vs de almışığım oldu memnun kaldım tavsiye ederim camım uygun görürsen kaçırma 🌻