Sedacyln Kızlar bana yardım çıktı 216₺ ama fatura kayınpederim üstüne ikametide bizim evde fakat bizle yaşamıyor. Pttye ödemeye gittiğimde problem olurmu sizce? Varmı bu şekilde gidip ödemeyi gerçekleştirenibilen
CDUHAAR Sedacyln Ben bugün gidip hallettim, bende kiracıyım ve fatura ev sahıbimin üstüne sorun olmadı,kimliğini istiyor sonra fatura bilgisini kimin üstüne dıye soruyor okadar
Sedacyln Alyaaderen ben başvuru yapmadım canım sosyal yardım alıyordım 450₺ 2 aydır dün heryerde bu elektrik desteğini görünce e devletten bi baktım banada yatmış. Sanırım sosyal yardım alan herkese otomatik yatıyor
eymeninannesi11_ CDUHAAR fatura bilgisi olarak ne soruyor biz elektrik faturası gelmişti atmış çocuklar
Sedacyln Akayaycan sosyal yardıma başvuru yap canım eğer p onaylanırsa otomatik olarak elektrik desteğide çıkar benim öyke oldu çünkğ. Ekstra bi başvuru yapmadım elektrik için