Hanımlar bebeğim 4 buçuk aylık sanırım ilk sündürmeli sağım yaptım daha sonra emdiği için bıraktım sorum şu ilk ayda çok güzel sağım yaparken şuan hiç süt vıkmıyor 10cc bile ama göğsümü sıktığımda fışkırıyor resmen çocuğum da emiyor su ara beni ualancı meme gibi kullandıgı için sağmak istiyorum ağır bir reflü geçiriyoruz ve süt geldiği an yalancı meme gibi kullanıma dönüyor. İki süt pompası denedim yok gelmiyor sütüm ilk bikaç damla akıyor sonra duruyor hiç damla bile akmıyor ama göğsümü çekip elimle sıkıyorum fışkırıyor böyle basına gelen oldu mu