Kızlar ablam 38 yasında bipolar teshısı kondu bende 3 sene önce yaygın anksiyte hastalığına yakalandm sorum su genetikse bendede cıkma ihtimali barmı cok korkuyorm bipolar olurum die sürekli kendımı kontrol ediyorm sanki belirti tasıonusım gibi oluo yanı bipolar olsam doğm sonrası tetiklermiydi benm yaygn anksiytem tetiklendi dgm sonrası hemde cok kötü şimdi korkuyorm bipolr olrsam nasıl olucak diye 30 yasındaım bu arada 🥺🥺 cok kötü bi hastalk allhm kimseye yasatmasn olanlarada şifa versn içinde benm ablamada