Neredeyse 23 aylık olduk ama hala öyleyiz! Wc’ye birlikte, duşu birlikte… Sürekli parmağımı tutuyor, o parmağımı artık hissetmiyorum! Böyle bir çocukla hakkaten zorlanıyor insan… Tabii kü varlıklarına çok şükür ama insanız. Şimdi o zamanlara dönsem; verirdim birilerine (eş, anne, kayınvalide, teyze, hala kim varsa) ve evden çıkardım. 10-15 dakika avutsunlar, gün geçtikçe çoğaltın süreyi. En azından deneyin, sonra “versen bakardık, sen hiç yardım istemedin, sen hiç söylemedin” vs de diyorlar..