Kızlar oğlum 35 aylık bezi bıraktık Haziran ayında
Gece kaçırmalari oldu evet doktor normal dedi idrara baktık böbreklerine bile bakıldı herşey çok iyi enfeksiyon da yok.
Ama iki üç gündür beş dakika bir çiş diyor tuvalete iki üç damla yapıyor bityo sonra yine bugün hiç gitmediysek 200 kez gittik valla abartmıyorum neden böyle oluyor anlamadım akıl verin lütfen iki gün daha bekleyim olmasa doktora gitmeyi düşünüyorum