Kızlar benim cildim atopik ve mevsim geçişlerinde egzama olur sol gözümün üzerinde de var bu ara. Aynısı kızımın sol üstünde çıktı sanırım kızarık ce sürekli omzuma sürterek kaşımaya çalışıyor yavrum. Normalde kırmızı kantoron iyi gelir ama benim gözümü bile yakıyor ve daha çok minik o yüzden bilmeden bir şey sürmek istemiyorum. Sizce egzama mıdır doktora götürmeli miyim yoksa evde geçer mi