Nurberamom merhaba 34 günlükken başladı 1 hafta sürdü. Bebeğim gece 11′ e kadar sürekli nedensiz ağlıyordu. Sürekli kucakta olmak istedi fakat kucaktada ağlıyordu. Özellikle akşam 7 11 arası çok kötü geçti. Gündüz bir şekilde geçiyordu parka gittiğimizde pusetinde uyudu ama eve gelince ne uyudu ne sustu. Akşamları takatim kalmıyordu. Gece bi sıkıntı yaşamadım uyuma süresinde bi değişiklik olmadı, ağlamadıda ama gündüz ve akşamları çok huzursuzdu.
Size tavsiyem atak haftasındaysanız sakin kalmaya çalışın. Ben sonradan öğrendim böyle bir şey olduğunu haliyle çok gerildim tabi bu bebeğimede yansıdı daha fazla ağlamaya başladı.
Sonraki süreçte sakin kaldım bu durumu kabullendim. Yatak odasına geçip sakin ve loş ışıklı ortam oluşturdum. Çok fazla uyarana maruz kalınca huzursuz oluyordu. Sevginizi ve şefkatinizi hissetsin.
40 ı çıktıktan sonra güneşli bi sabaha uyandık sanki bebeğim gülümsemeye başladı. Ağlamaları azaldı çok şükür böyle atlattık.
Harika haftalar diye kitap varmış henüz almadım ama bu haftalardan bahsediyormuş.