Kızlar bebeğim uyurken göğsüm sertleşiyor ya sonrasında o emsin diye öyle sabırla bekliyorum ki o emerken çok rahatlıyorum , inanılmaz stres atıyorum , sanki bebeğim emerken benden kötü enerjiler gidiyor, sizde de öyle oluyormu. Hep emzirmek istyorum