Arkadaslar bebegime enjektorle burnunu acmak icin serum sıkıyorum. 4. Ayina kadar hep yan yatirip uste kalan burnuna sıktım. Doktor böyle önermişti. Ama artk elleri kollari rahat durmuyor ve zor oluyor . Dik tutup sıksam zararı olur mu yorumlarinizi bekliyorum tecrübeli annelerden