Merhaba kızlar ben sezeryanla doğum yaptım oğlum 2 buçuk aylık 40 gün adet gördüm o tamam bittikten 15 gün sonra bidaha gördüm çok az bi şekilde o da bitti 15 gün sonra şimdi bidaha adet oldum baya bi kanamam var parçalı bi şekilde az önce afedersiniz lavaboda büyük bi parça düştü sizce normal mi başına gelen var mı acaba