3 ay önce sezeryan oldum latnım acayip şişş hala regl de olöadım kilo gibi değil de başka bişe zaman geçer genelde böyle olur mu valla sanki 6 7 aylık gibi tiksiniyorum kendimden ve hiçbi zaman hiçbi şekilde geçmiyor meden böyle kaldı ki hiçbir şey giymek istemiyorum eşimin yanında bile oturmaktan çekiniyorum kv yanında falan iki kat oldum ne zaman geçer bu regl olumca iner mi öncedem de düz kqrın değildim ama bu kadr da olmaz yaa bıktım artık