Sedanill Arkadaslarrlar 1bucuk aylık bebegm var sesli büyük çişini . Sadece anne sütüyle besleniyor renginde yok sıkıntı büyğk çişinin ama yaptığı zaman biz direk sesten anlıyorz yaptıgınıı niye acabaa 😢😢
Bebeminnie Sedanill normal, gazla birlikte çıkıyordur Fokurdama sesi oluyor küçükken 🤣🤣🤣 kaka sıvı olduğu için
Aysktr Sedanill hahahaha ilahi ya sakın dalga gectiğimi düsünme 😂😂😂 endişeli bi durum yok korkma o sıvı oldugu için öyle benim kızım bi kere kendi kaka sesinden korkmustu hala sesli yapıyo 😂😂😂
Ayseaysu Sedanill 😂😂benim de bebeğim 54 günlük kaka yaptığında sesinden anlıyorum sıvı olduğu için doğal olarak ses çıkıyo
SelinGoktug Valla benim oglumda oyleydi zamanla gecti akiniyodu yaparken. Ama yinede doktorunuza soyleyin enfeksiyon durumuda olabilir
Sedanill Ayseaysu ne bileymm 😁 netten arastrmak istemedm malum cop bilgi cokk sevndm ama sıkıntı olmamasına 😁