Anneler benim bebeğim 2ay 24 günlük 2 gündür sürekli mama içerken ağlıyor maması aptamildi 3 gündür aptamil conformil kullanıyoruz kaka sorunu olduğu için iyide geldi aslında ama hep mama içerken ağlıyor içmezkende ağlıyor hep ağlıyor yani sizce sorunu nedir bide cıvık yeşil kaka yapıyor acaba karnımı ağrıyor