gonlumungozdesi canım benim bebeğimde öyleydi genelde bebeklerde oluyomuş 1 yaşına kadar düzeliyo dedi doktoru, geçti çok şükür şuan 8 aylık birden geçti gitti , gözyaşı kanal tıkanıklığı diyolar genelde sen bol bol göz pınarlarını bastırmadan ov ki rahatlasın açılsın bende genelde öyle yaptım bi de hep gözlerini yıkadım yada pamukla sildim geçer inşallah tez zamanda merak etme ☺️