Kızlar dolaptan bir ürün sattım kusurlarını da belirttim ama alıcı çok mırın kırın etti bende iade edebileceği ni söyledim daha sonra iade süreci başlattı vs kabul ettim onayladım 4 iş günü içinde kargoya verilmeli yazıyor du ama hafta sonu girdi araya bu gün alıcıya yazdım ne zaman kargolayacaksinizdiye çalışıyorum izin aldığım da göndereceğim dedi sonra Bi baktım ardından sipariş onaylanmış bu nasıl olabilir iade surecindeydi ve bende kabul etmistim