Fulyag ben sordum doktoruma dikişlerin iyice iyileşene kadar takma seni sıkıp kan akışını yavaşlattığı için iyileşmen geç olur dedi 14günlük olduk takmıyorum yavaş yavaş iniyo göbeğim. Korse bile hazırdı almıştım. Cuma kontrole gidicem bakalım bidaha sorucam kullan derse takarım. Ama zaten sporsuz toplamak zor göbeği heralde 🙄