Birbeyannesi Dediğim gibi ben doğduğundan itibaren odasında yatırdım. Emzirdim koydum yatağına.gece ve gün içinde 30 kez uyanıp ağladı 30 kez koydum yatağına. Çok gazlı bı bebekti kızım. Ama buna rağmen bozmadım düzeni. 2 buçuk ayımı aldı bu düzeni kurmam. 3. Ayında artık kendi uyumayı öğrenmişti. 6. Aylıkken gece beslenmesini kestim. Daha da duzene girdi. 6 aydan itibaren akşam 7 de uyur sabah 8 de uyanır. Şu an 16 aylık. Sabah 8 de uyanıyor 12 de uyuyor. 4 de kalkiyor. Akşam son 7 de uyuyor.
Sabah erken kaldırmakla başlayın bu çok önemli çünkü. Eğer bebeğinize bişey ogreteceginiz. En önemli kural kararlı olup pes etmemek. Bebekler düzeni çok severler. Ve sizin kurduğunuz düzene kısa sürede alışırlar inanın.