Aybars-mom160821 Sizdede durumlar öyle mi depresyona girdim sanırsam mutusuzluktan ölecem canım sıkılıyor sürekli evde durmak istemiyorum dışarı çıkınca da eve koşarak gelesim geliyor çocuğum var bir yaşında ondan başka kimseyi goresim de yok
Betulhm Aybars-mom160821 bende ikici çocuğumdan sonra öyle oldum yeni yeni kendimi iyi hissediyorum kendini dışarı at eve kapatma daha kötü oluyor evde durdukça dışarıyla bağlantıyı kesip daha çok bunalırsın ben kızımı okula bırakıyorum gelirkende bebeğimle bir tur yürüyüş yapıp eve geliyorum günlük dışıarı rutinin olsun muhakkak