Hkshkshsk Kizlar 4 aylık oğlum var yatmayı zerre sevmiyor hep kucakta olucak kucağa alincada sabit olmican gezicen bide ayakta durmak istiyor yürüteç mi alsam bilemedim çok ağlıyor birini görsün inliyir onu kaldırsın diye
KARSIYAKALI Hkshkshsk tabii ki alma yürüteç erkek çocuklarına zaten sakıncalı birde daha 6 ayını Bile doldurmamış. Mecbur bi süre idare etmek zorundasın
zarifbirhanim Hkshkshsk Yurutec kullanmayın. Kanguru alın, o sizin sıcaklığınızı istiyordur, bide etrafı keşfetmek istiyordur. Işıklı sesli oyuncaklar, hisirtili kitaplarda ilgisini çeker. Daha çok küçük
Zlm Hkshkshsk benimkide öyleydi kucağında durduğu onsani bile oturtmazdi ama 4 ay yürüteç için çok küçük ben 6 aylık kullanmaya başlamıştım çok rahatlattı beni
Keremali22 Benim kuzumda 4aylik piyonali haliya bayiliyo isiklarini seyrediyo almani tavsiye ederim bn onunla rahatim
benanneoldumm Hkshkshsk kanguru al canım hem sıkıntı vermiyor bebeğe. Yürüteç yerine ilk adım öneriliyor yürüteç alırsanda yarım saatten fazla durmamalı
isimsizanne1 Bizimde öyleydi 10 aylık oldu hala öyle mecbur gezdiriyorum dışarı çıkarıyorum fıtık olucam 20 kilo verdim ama napıyım
benanneoldumm Hkshkshsk yok canım olur mu öyle şey kanguru çok faydalı doktorlar öneriyor üstelik yedindoğandan itaberen siling tarzı ile kullanılabiliyor
benanneoldumm Hkshkshsk hatta bacaklar c konumda olduğu için miniklerde kalça çıkıklığını önlüyor gazı alıyor vs vs