Mrb kızlar. Evimiz 3. katta. Yatak odası dış cephede. Yanda bina da yok. Daha önemlisi rüzgarın esiş yönünde. Kombiyi 60 a actigim halde 23 dereceyi görmüyor. Sırtıma estigini hissediyorum. Ev yeni aslinda 4 yıllık. Pencerelerin kışlık ayarını da yaptım. Hatta pencere süngerlerinden yapistirdim. Bana mısın demiyor. Ne önerirsiniz?