Bebeğim için yürürken bacağı açık yürüyor diyorlar 13 aylık bir ay oldu yürüyeli ama herkes bacağı yürüyor diyor bunun için ne yapabilirim doktora götürmeyi düşünüyorum ama başına gelen varmı bana yeni öğrendi diye sanki dengede durmak için öyle yürüyor gibime geliyor bilemiyorum kafam karıştı çok başına gelen varmı hiç