1prens1prensess Ygzmomm ay geçen senede yeğenim anneminkini kırdı o direk televizyonu yere attı Allahtan ona bişey olmadı ama ekranın yarısının çocuğu sizinki gibiydi karaydı servisini aradık biz bikaç yere daha sorduk servisi sadexe 2.500 tl istedi daha uyguna bukuruz dedik ama herkes 2000 aşağıya söylemedi e annem xaten 5 mi 6 ya mı ne almıştı hatırlamıyorum şuan yaptıramadı yeniydi bide 2 aylık😂
Ygzmomm 1prens1prensess Yemin ederim zararcı bu çocuklar içim yanıyor hala 😂 ona bir şey olmasın Allahım korusun ama televziyonada olmayaydı iyiydi 😁😁
BARTUMOM Ygzmomm ev sigortanız varsa sigorta karşılıyor geçen arkadasimin cocuguda kırmış sigortadan yaptirmislar hiç ücret ödemeden. Bende şimdi ev sigortası yaptırıcam
hazalkayacan01 Tesadüf karşıma çıktınız bizde iki hfta oldu oğlum kırdı vesteldi 3 sene önce 2.5 bine aldık ve ekran değişimine 8 bin istedilerr yenisini aldık 9,5 bin ve ekran koruyculu geçmiş olsun çok üzücü gerçekten..
1ANNE1MERTEFE Ygzmomm Canım kaça yapılır bilmiyorum ama şunu biliyorum böyle kalmıycak tüm ekran 1 haftaya 2 haftaya bilemedin gidicek şuan tv aynı durumda şarj başlığı yedi bizimkide oğlum sağolsun ama benim işime geliyor ne alcam ne yaptırcam 2 aydır tv yok mis oğlum beyde izlemiyor bu vesile ile güzel oldu 😂😂😂
Ygzmomm 1ANNE1MERTEFE O konuda iyi olur ama bizim etkinlik olarak anne baba saatlerimiz var film izleriz akşamları oda yalan olacak 😂 valla içim iyice karardı sen öyle deyince
limonkolonyasi Ygzmomm 2 ay kadar önce kızım şarj başlığı ile vurdu bu şekilde ekran kırıldı 58 inc tv için 8 bin TL masraf çıkardılar bizde o kadar parayı vermektense yeni tv aldık ekran ne kadar büyük ise masraf o kadar çok oluyor maalesef yetkili servisi arasanız size fiyat bilgisi veriyor
gurbettebiana_98 Ygzmomm benim oğlumda 2 yaşına gircek bi ara huy edindi ne bulursa vuruyo televizyona fırlatıyordu baya bi çizdi fay hattı gibi oldu direk ekran koruyucu siparişi verdik gelene kadar dikkat ettim 400 yada 450 liraydı içinden silmek için bişey çıktı sildik koruyucu ekranı takınca bi çizik hariç hepsi yok oldu sanki göstermedi bayada kalın bi 2 cm vardır bence çizilmiyorda cam gibi de değil böyle kalın bi plastik cam gibi duruyo direk ondan alın bence üstelik görüntü kalitesini hiç etkilemiyor geçmiş olsun
Huzeyfem2 Ygzmomm benimde oğlum oyuncak attı kırıldı 7 ay önce 3.500 tl istediler bizde yenisini aldık
Sansebastian Ygzmomm of of geçen hafta yelevizyonumuz bozuldu ekran değişimine 5000 tl istedi servis 3 sene önce 2000 tlye almıştık tvyi😓