Marinamama benm kızım da 17 giricek.
Bende dusunyordm.
Bazen esimin adını söylüyor.
Baba. Diyor Birde bazen gel gel dyo.
Memeyi görnce bazen de meme dyor.
Bu kadar. Aslında konusmak icn bseyler geveliyr da.
Bazısı baya gel git otur yada nesneleri söyleyip gösteriyor mus
Darısı basımıza 😌 her cocugun gelisimi farklı. Ben cok istiyorum konuşsun 🌼🙏