Arasmom_1 DamlaKck eve gelir gelmez ateş düşürücü şurup vermeme rağmen ateşimiz 38.5larda seyir etti. Açık söylemek gerekirse biraz ağır geldi aşılar ama dediğim gibi bizde ikisini aynı anda vurdular. Umarım sizin süreç daha kolay geçer ne de olsa her bebek farklıdır.
meryemmirasmombuse Kuzeyyinannesi canım bende rotayı 3 ve 5. ayda yaptırdım suan 7. aydayız menenjit aşırısı icin yarın gidicez doktorumuzla görüşmeye kendisi de 7. ayda yaparız demişti yapılmazmıymıs yani rotanın üstünden 3 ay geçmeden ilk defa duydum bunu sorayım yarın
Kuzeyyinannesi meryemmirasmombuse kuzum sağlık ocağı bana 3 ay ara olması gerek dedi ama ikisi aynı anda dozu fazla olmaz mi ard arda
Ogretmenannis gozdearas iki çeşit asi var iki çeşidini de mi yaptircaksiniz biri iki doz diğeri tek doz
gozdearas Ogretmenannis Menenjit hastalığının farklı türleri olduğu için iki tip aşıyı da yaptıracağız. A C Y W tipleri için Nimenrix, B tipi için Bexero. Nimenrix 3 doz olacak, Bexeroyu tek doz yapacak sanırım doktorumuz ya da 2 doz olacak onu soracağım.
meryemmirasmombuse Kuzeyyinannesi ben doktorumuza sorduk canım bugün de arada 4 hafta olduğu müddetçe bir sıkıntı olmuyormus yaptırdık bugün biz
gozdearas Kuzeyyinannesi doktorumuz üç ay geçmeli demedi aradan 1 ay geçince rotayı yaptı bi sorun da olmadı oğlumda yan etki de yapmadı
Kuzeyyinannesi ebrupoyraz bende bugün yaptırdım canım ilk dozu ikinci dozu da 13. Ay da dediler sormaktan benden bıkmış olabilirler ama
Brn2018 Kuzeyyinannesi A tipi ve B tipi menenjit aşısı yapılmakta.A tipi 12.ay tek doz nimerix B tipi bexero 13.ay 15.ay ve iki yaşında olmak üzere üç doz yapılıcak.Yaptırdık sadece iki yaşındaki dozumuz kaldı.
Brn2018 Kuzeyyinannesi A tipi ve B tipi menenjit aşısı yapılmakta.A tipi 12.ay tek doz nimerix B tipi bexero 13.ay 15.ay ve iki yaşında olmak üzere üç doz yapılıcak.Yaptırdık sadece iki yaşındaki dozumuz kaldı.
ARZU83 Kuzeyyinannesi 8 ve 10. aylarda bexsero olanı yaptırdım. 14 aylık oluncada nimenrix olanı yaptırıcağım.