Zehraaa4167 Öncelikle şunu söyleyim sabırlı ve kararlı olmak çok önemli. Benim oğlum çoğunlukla ya memede ya da kucakta pişpiş yaparak uyuyan bir bebekti. Daha sonra beşikte sallayarak uyutmaya başlamıştım ve sık sık uyanıp sallanmak istiyordu. Bir an da karar verip araştırmaya başladım nasıl olacak nasıl alıştırabilirim diye. Sabahta uygulamaya başladım. Emzirdim, altını değiştirdim. Emziğini de verip park yatağına yatırdım. Pişpiş yağmur sesiyle uyuyordu hep onu da açtım. Baya uykusu gelmişti. Dönmeye başladı ve ağladı. Hiç konuşmadan kucağıma aldım sakinleştirdim ve tekrar yatağına koydum. Elini tuttum yüzünü sevdim ona güven verdim. Bu şekilde 4-5 kez ağladı ve tekrar ettim sakinleştirip tekrar koydum yatağına. Döndü durdu gözlerini kapatıp uykuya dalmaya başladı. Bu süreç bir buçuk saat sürdü ve uyuduktan sonra 2 buçuk saat uyudu. Ben bile inanamadım çünkü hiç bu kadar uyumuyordu. Daha sonra 2. Uykusunda yarım saat döndü durdu yatakta ve 2 kere ağladı sakinleştirdim yanında olduğumu hissettirdim ve tekrar yatağına koydum uyudu tam 2 saat boyunca son olarak 3. Gündüz uykusuna 20 dk da geçti ağlamadı hiç. 1 saat uyudu. Gece uykusuna 10 dk da geçiş yaptı ağlamadı ve sabaha kadar hiç uyanmadı. Bu ilk günümüzdü ve epey yol almıştık. 2. Gün de bu şekilde geçti fakat 2. Günde gece 2 kere uyandı emmek için. Emzirdim uyumasına izin vermeden yatağına koydum emziğini verdim ve uyumaya devam etti. 3. Gün alışmıştı artık hiç ağlamıyordu. 2 hafta sonra artık yanından uzaklaşmaya başladım. Yatağının yanında sandalyede oturuyordum,sandalyemi uzaklaştırmaya başladım ve artık bana ihtiyaç duymadan kendi kendine en fazla 10 dk içinde uyumaya başladı. Bunu başardığımızda 8 buçuk aylıktı. 23 aylığız ve uykusu gelince emziğini alır uykum geldi der. Yatırırım 5 dk sonra odaya gelirim bakarım uyumuş olur üstünü örter çıkarım 😊