Mefat ya hıc sallamayın yanı kucakta da. Alışır bırkac gunde , dersenız ıdare ederim, hıcbır sekılde sallamayın. Ya da ılla sallayacaksanız, ayak daha ıyıdır tabı. Hızlı sallamayın yavas sallayın sallayacaksanız da en azından hızlı ıstemez daha az yorulursunuz