miraculous_22 bebeğim öyleydı hata doktora götürdüm anlatım dedım böyle böyle doktorun bana dedığı rahat batı beliki uyuyan bebeği uyandırıyorsun dıye neyse 1 yaşına kadar devam ettı saat 11 de yatardı sabaha kadar ben geceleri beslıyordum aç kalmasın diye ama istemıyordu içmiyordu uykuya ihtiyacı vardı ve ben her uyandırdığımda aglama krızlerıne giriyordu yatağa atar atmaz uyuyordu yanı gayet normal mama için uyandırmayın uyku daha önemli onlar için şimdi oğlum 27 aylık ve ne doğru dürüst uyuku var ne dınleme o yüzden tadını çıkartın bence şuan otumuş beraber cızgı fılm ızlıyoruz 🤦♀️🤦♀️