19 aylık bebeğim var şu zamana kadar hic tv açıp yemek yedirmedim. Kendi ne kadar yerse dedim az da olsa yiyor du ama şu iki gündür ağzına hiç bir şey sürmüyor en sevdiği yemek te dahil. Yok yemiyo 🤷🏻♀️ Ara öğün yada yemek azaltın demeyin denedim iştahı tamamen kapandı resmen. Bende artık sabrım kalmadı açtım çizgi film o bakarken 10 dk olmadan yemek bitti. bunu hiç denememiştim acayip rahatlık geldi 🤦♀️ alışmaktan korkuyorum tekrar yapmak istemiyorum ama hiç bir şey yemiyor ne yapmam lazım bir fikir verin tv ile yemek yemek devamlı bi yemek bozukluğu olur mu en azından iştahı yerine gelene kadar yapsam mı diyorum.