ezgigksn 18 aylıkken başlamıştım oğlumda onun öncesi birçok kez anlattım ettim nereye yaptıpımızı fakan biliyodu neyse öprenmişti ama nazara aşırı inanıyorum ve ki nazar bence çünkğ ne zaman kalabalık ortama girdik oğkum çişini söyledi herkes aa bu ayda nasık olur falan derken oğlum o okaylardan sonra altına kaçırmaya başladı inatlada yapıyordu kızsa anında ıkınıp işiyordu gerçekten ıkındırıyodu kendini😂dayanamadım doğumumada az kaldığı için geri bağladım 28 kasımda 3 yaşına girecek 3ay önce bıraktık bezi ve bana göre en ideal zaman bu zaman geldi daha bilinçli 2 günde öğrendi kızımda luan 20 aylık olucak abisini görüp çiş diyo gitmej istiyo bikaç kez götürdğm ama çişini yaparken fark edip diyor ama şuan düşünmüyorum biraz daha zaman şuan o kadar kolay olucak dönem değil çünkü 1 kere yaladım ve en kokayı biraz daha büyüynceydi benim düşüncem bu yani