Selam güzel annelerr..
tecrübeli anneler sizden tavsiyelerinizi almaya geldim buraya bizim bir sıkıntımız var 8 aylik olduk ve hala gece emmeye cok kalkiyoruz sabah 2 yumurta sarisi yediriyorum oglen bol besinli sebzeli yulaflı pirinc unlu gibi gibi corbalae veriyorum aksamda irmikli mamalar yapiyorum fakat aksam yemiyor ve bizim uyku saatimiz 8 her zaman o saatte uyur. Ama ben gece kalkmaya sürekli aglamasina dayanamiyorum cok yorgunum fibromiyalji hastasiyim zaten. Gece ne yaparsam uyanmaz bu arada uyku eğitimini de yapacagimm bakalim bakalim nasil olacak gece devam sutu mu kullansam 12 gibi ne dersinizz lütfen tavsiye veriiinn