Emir0_ Hasta olmamm lazım,sinirlenmem lazım ,sakin, sabırlı olmam lazım,ama bazen o kadar işin içinden çıkamıyorum ki kendi içimde çığlık atacak hale geliyorum yinede frenliyorum normal davraniyorum
tiredmom_ Bayansolukbeniz duş almak uyumak ve yemek yemenin ne kadar önemli ve kıymetli olduğunu anladım değerini anladım
annesininbiriciki Bayansolukbeniz bende ilk bebeğim diye nasil tek başıma banyosunda yaptırırım korkum vardı ama annem 1 2 defa gösterince kimseye muhtaç olmamak için iyice bakıp sonra hep ben yaptım kimseye minnet etmeden şuan kolaylıkla yapabiliyorum ve ilk denediğim hersey küçücük kolu bacağı çıkar diye emzirmeyi bile doğru düzgün bilmiyordum bunları Allqh in izniyle basrabildigim için çok mutluyum ilkti ve çok dua ettim beni sevmeyen insanlara Rabbım beni muhtaç etmediği için çok mutluyum
Momdyg Bayansolukbeniz kendinle savaştırıyo insanı, doğru bildiğin bişeyi bile emin olmak için defalarca araştırıyosun. Uykusuz da yaşanacağını öğretti. Ama dünyada cennetin olduğunu da. Canım oğlumm♥️
ElizzAda Bayansolukbeniz Bol dua🙏(bütün kötülüklerden ve kötülerden uzak olması içi), Bol Sabır(kendim için 😁) Bol şükür(Minik kalbi bize verdiği için 🥰❤️
Sevval_59 Bayansolukbeniz ne kadar yorgun olursam olayım yada hasta olursam olayım kızım için dik durmaği öğrendim .en önemliside ondan sevgiyi şefkati öğrendim Rabbım nazarlardan korusun evlatlarimizi
bitanemmm Bayansolukbeniz Uykusuzluğa bu kadar dayanıklı olduğu bilmezdim. Öğrendim. 🎈 Asla yapmam dediğim her şeyi yaladım yuttum :) Bir evlat nasıl bu kadar güzel kokabilir? Hayallerimden bile güzel 🎈
Burcccc Kızımdan önce çok sinirli biriydim onun sayesinde sabırı sakinliği öğrendim çok şükür Allah’a
-_-hUysUzvetatlikadin Bayansolukbeniz çocuğum olana dek hep tek tabanca yaşadım zaten evlenmeden önce ayrı eve çıkmıştım tüm kararlarımı tek başıma alırdım maddi ve manevi anlamda kendimi iyi görüyordum güçlü dirayetli meğer aslında o kadar güçlü değilmişim o kadar dayanıklı değilmişim herşeyi yapamazmışsın. Örneğin doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar elim kolum bağlı bekledim. Kararım yanımda olmasıydı ama nafile. Veya iyi tarafından söyleyeyim biraz komik olacak ama çocuğum olduktan sonra bırakın kendi kendime karar vermeyi istediğim vakit tuvalete bile gidemez oldum oğlum müsade ederse gidebiliyorum. Velhasıl annelik bana insanın yalnızken bir yanının eksik olabileceğini öğretti.
-_-hUysUzvetatlikadin Bayansolukbeniz Üşenmedim tüm yazılanları okudum ne kadar güzel ifade etmiş annelerimiz:) postu açan annemize de şahsen ayrıca teşekkür etmek istedim
Bayansolukbeniz -_-hUysUzvetatlikadin asıl ben teşekkür ederim tüm duygularını paylaşan annelere… Çok güzel motivasyon oluyor yazılanlar okuyup okuyup herbirine gönülden sarılasım geliyor.. hepiniz birer mucizesiniz ❤️❤️
annesiyavrusu_ Bayansolukbeniz karşılıksız sonsuz sevgi, sabır. Ve uykusuz da yaşanılabiliyormuş onu anladım 😅
Busra2326 Bayansolukbeniz baba evinde hastayken kolum kalkmazdı, şimdi hasta hasta ayağa kalkıp kızıma bakma gücü geldi