Goturmedifim doktor özel muayne devlet doktoru kalmadı genel olarak kötü değil cigerlerde bı sıkıntı yok ama her hafta oksuruyo burnu akiyo her hafta olmasa iki haftada bir bu durum var, doktora götürmekten bıktım artık boğaz enf diyorlar ama sürekli tekrar ediyor bu.Gecirmek için denemediğim kur yedirmedigim şey kalmiyo her türlü besini yediriyorum