Merhabalar, Kızım 4 gün sonra 8 aylık. Gece uykusunda çok terliyor. Kalın askı zıbın ve tulum giydiriyorum. Tulumu kalın değil. Üstüne nohut battaniye ötüyorum. O da ince malından galiba ama normalde kalın olanlarına var. Neyse o ince diye ince birde pazen örtüyorum (bazen). Sürekli sırtına göğsüne bez koyarım. Teri emsin diye. Emzirmek için aldığımda göğsü buz gibi oluyor. Emzirirken ayrı terliyor. Ankara da yaşıyoruz. Nasıl giydireceğimi şaşırdım. Bir gün dışarı çıktık üstünde Polar gömleği ve örme delikli hırkası vardı. Altında da polar tayt. Yolda Uyudu üstüne pazen örttüm. Eve geldik pusetten hiç çıkarmadım. O şekilde uyudu uyandı. Sıcacık zerre terlememiş. Ee gece daha ince oluyor nasıl her seferinde bu kadar terliyor da buz gibi oluyor. Yarın kalın giydirip yatırsam nasıl olur? Nerede hata yapıyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var sevgili anneler🌺